joi, 6 februarie 2014

Complex de vitamine si Fier

In acest post va prezint un nou remediu pentru vindecarea sau prevenirea aftelor bucale. Acest mod de tratare sau remediu este testat de mine personal.

Dupa luni intregi sau mai bine zis ani de chinuri cu aftele bucale, cred ca am descoperit ce a fost problema la mine personal.
Nu garantez ca la fiecare persoana o sa functioneze la fel , dar se poate incerca.


Complexul de vitamina B 


Am luat la recomandarea prietenei mele. Nu am crezut ca acest complex poate fi atat de benefic pentru organism si pentru prevenirea aftelor bucale. Am cumparat de la farmacie acest complex de vitamina B, la un pret destul de rezonabil. 

Mod de administrare: 

1 capsula / zi  - cu aroma de fructe - ti-e drag sa il consumi :).

Fier + vitamina C

Mod de administrare:

1 capsula/ zi 


Toata afacerea costa intre 30-40 lei, depinde de farmacie.


Cea ce va pot spune despre acest remediu dupa testare, sunt urmatoarele:



  1. Sunt foarte usor de cumparat, de la aproape orice farmacie.. 
  2. Este necesar  si sa luati o capsula de complex de vitamina B si o capsula de Fier+ vitamina C in fiecare zi timp de 30 zile
  3. Nu este o solutie dureroasa
  4. Eu de obicei le consumam dupa sau in timpul mesei de pranz
  5. Dupa acest "tratament" de 30 de zile si in timpul tratamentului se poate observa o crestere a poftei de mancare. ( Trebuie tinuta pofta in frau daca nu doriti sa acumulati kilograme in plus )
Acest remediu am aplicat-o o singura data in luna Noiembrie.2013, de atunci pot spune ca am avut o singura afta in 3 luni, care a disparut mult mai repede decat de obicei.

Recomand acest remediu daca doriti sa preveniti aftele pe o perioada lunga. Nu pot spune ca am scapat definitiv de afte, dar pot sesiza o schimbare uriasa.

Inainte aveam afte la 2 saptamani, ultima data 4 afte in acelasi timp. Era insuportabil.
Acum nu mai am si sunt fericit! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu