duminică, 1 februarie 2015

Piatra vanata - Remediu natural?

Piatra Vanata - este un tratament potrivit pentru aftele bucale?

La aceasta intrebare voi incerca sa va dau un raspuns in articolul ce urmeaza. Raspunsul o voi da in urma experientelor mele personale, in cea ce priveste aftele bucale si tratarea acestora cu anumite remedii oferite sau citite de pe internet sau aflate de la alti utilizatori.

Piatra vanata sau suflatul de cupru, cum se mai numeste in limbajul mai academic este o pudra de culoare albasta, cu gust amarui ( am gustat ) si este indicat de unele persoane pentru tratarea unor anumite afectiuni sau rani externe. 

Se spune ca este o metoda babeasca sau folosita de mult de cei care traiau in mediul rural. Era si este folosita si acum pentru tratarea vitei de vie si a altor plante sau pomi fructiferi impotriva diferitelor boli care o pot ataca.
Este toxic numai pentru microorganismele care ataca diferite plante. NU ESTE TOXIC PENTRU ORGANISMUL UMAN! 

Prepararea tratamentului: 

Din cate am aflat si am citit am inteles ca tratamentul se prepara foarte usor. 
Se adauga o lingurita mica de pudra de piatra vanata sau sulfat de cupru intr-o cana cu apa si se amesteca bine. 

Substanta rezultata, practic apa cu suflat de cupru, se pune pe rana folosindu-ne de betisoare de urechi sau vata sterilizata, de cateva ori pe zi.
Se mai spune ca adineaori oamenii puneau sulfatul de cupru direct pe rana fara a se dizolva in apa. Varianta aceasta nu este incercata de mine!

Eu am incercat varianta cu dizolvarea in apa si aplicarea de cateva ori pe zi pe rana.


Rezultat:  Pentru mine personal acest remediu NU a functionat si nu a aratat nici semne de imbunatatire a afectiunilor.

* Fiecare organism este diferit si poate  raspunde diferit la anumite tratamente. S-ar putea sa functioneze in cazul anumitor persoane. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu